6 Ekim 2013

Diyarbakır-Lice'den Bir Duyuru

Herkese selamlar!
Etipuf blogunun sahibinden bir mesaj iletiyorum size. Blogunda yayınladığı yazıyı aşağıda da okuyabilirsiniz. Bazı insanlar gerçekten dar alanda harika şeyler yapıyorlar. Destek olmak ve en ufak bir şekilde de olsa yardım edebilmek çok önemli. Ben ilk fırsatta ilkokuldaki heyecanımla boyalar, malzemeler alıp ileteceğim kendisine. Belki sizden de yardım etmek isteyen olur. 

arkadaşlar,ben Diyarbakır / Lice' de görsel sanatlar öğretmeni olarak çalışmaktayım...
çalıştığım okul ilçede taşımalı bır köy okulu.öğrencilerimin çoğunun 10 kuruşluk resiim kagıdını alacak parsı bile yok inanın.
ben bir buçuk yıllık uğraşlarım sonucunda okula bır resim atölyesi açmayı başardım,malzemelerı de kendi imkanlarım doğrultusunda karşılamaya çalışmaktayım fakat yetersiz kalıyorum....Sizden ricam bir tane bile olsa kuru olabılır,pastel olabılır sulu ,guaj herhangi bir boya alıp yollarsanız......

her biriniz birer tane alıp yollasanız bıle düşünün ne kadar olur...
hadi ama bence olamayacak şey değil!!!!
 yaptıkları resimlerden size kartlar yapar,sergimizden fotoğraflar paylaşırız...

                                             butejoy26@gmail.com adresinden haberleşebiliriz...
şimdiden teşekkürler!

1 yorum:

ETİPUF dedi ki...

NE DİYECEĞİMİ BİLEMİYORUM...
ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM AYŞE GERÇEKTEN,