4 Ekim 2006

bambina :)


bambina
Video sent by aysesworld
Bu bana e-maille gelmişti. Hala bakıp bakıp gülüyorum. Acaba ne yapmaya çalışıyor, kimi taklit ediyor? :) Bebekler ne kadar komik şeyler. İnsan anne olmaya hazır olduğunu acaba nasıl anlıyor? Ben daha tahammüllü bir insan olmaya başladım mesela son birkaç yıldır. Bu gerekli birşey ama yeterli değil sanırım. 2 saat birlikte oynayıp çok güldüğüm bebekler ağlamaya başladığı zaman onları hemen annelerinin eline tutuşturuveriyorum mesela. Kendi bebeğim olsa öyle yapmak gelmez içimden herhalde. Annem benim yaşımdayken ben 2 yaşındaymışım. İlginç tabi.. 30 yaşından önce doğurmak lazım sanırım.(Kime göre, neye göre?) 6 sene var daha, panik yok :)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

cok tatlı şey bu

daphnevega dedi ki...

:) tam açıp açıp seyretmelik işte!