6 Ekim 2006

T.G.I.F

Böyle siteleri çok seviyorum! Nasıl denir ki? Kişiselleştirme sitesi! Ben genelde burada komik şeyler yapıp eğleniyorum. Şimdi bu da var! Kasete isim düşünürken -çok önemli işlerim var!- sevdiğim ne kadar çok şarkı olduğunu farkettim. Bu yüzden de laptopumu okula teslim ederken sadece 7GB şarkı cdsi yapmak zorunda kaldım. Düşündüm de böyle bir best of yapacak olsam - arabamda dinlemek için yaptıklarımın haricinde tabi, gerçek albüm!- içine neler koyardım? Ne kadar zor karar vermek. Tüm zamanların en sevdiğim şarkısı Manic Street Preachers - The Everlasting. Bu mutlaka olmalı. Şu aralar da devamlı Alessandro Safina - Luna dinliyorum. Jekyll&Hyde müzikalinin soundtrack'i zaten hep başucumdadır. Astor Piazzola - Oblivion. Depeche Mode - Personal Jesus. Pj Harvey - Down by the water. Gogol Bordello - Start wearing purple. Radioheadsiz olmaz ama hangi şarkılar? Tamam yeter. Bunun sonu yok:)
Birazdan kuaföre gidiyorum. Hiiiç sevmem kuaföre gitmeyi. Çok sıkılırım orda. Eskiden kalmış dergileri oku, kadınların muhabbetini dinle, zaten başım ağrıyor hemen fön sesinden! Gıcık Ayşe olarak kalkmışım bugün anlaşılan! Saçlarımın rengi değişecek. Kış geliyor. Gölgeler koyulaşacak. Uçlarından kestirilecek. 2 parmaktan çok kesmemesi için beyfendi tehdit edilecek. Kuaförler beni pek sevmezler. Birazcık problemli bir müşteriyim sanırım. Ama çok hassasım bu konuda. Bir kere ne akla hizmet olduğunu hala anlayamadığım şekilde saçlarımı oldukça açık bir renge boyatmıştım. -Esmerim ben bu arada- Hiç güzel olmadı tabiki. Geri koyulaştırmak istediğimde ise saçlarımın çok yıpranmış olduğunu söyleyip kısacık kesmişti saçımı eşşek kafalı kuaför. Sezen Aksu'nun yıllar önceki haline benzemiştim. Bi tarafı uzun bi tarafı kısa küt saçlı. Hatırladınız mı? Günümüz için gayet komik bir saçtı. 3 senede anca uzadı saçlarım. Artık sadece senede en fazla 2 kere gölge yaptırıyorum. Artık saçlarım düzeldi ama senede 2 kere yapılan bu boya seansı beni çok geriyor! :)
p.s: kaset fikri simiole'den haber vererek çalınmıştır :)
p.s2: 3 kilo verdim olleyyy

Hiç yorum yok: