14 Aralık 2007

future proof


Ankara'nın tüm restoranlarından, açılmış ve açılacak tüm mağazalarından SMS almaktan yorgun düştüm. Kayda değer bir mesaj vardı. O da GAP'in açılıyor olduğunu söyledi. Bir de bugün Mango'nun meşhur yüzde elli indirimi başlıyormuş. Ben indirimi çok severim. Hatta sanırım en sevdiğim mağaza Mango Outlet. Ben ordan 3-5 milyona hiçbir zaman giyemeceğim elbiseler almaya bayılırım. Sonra da neden dolaplarım dolu ama ben giyecek bir şey bulamıyorum diye kendime kızıyorum.


Bu sabah sonunda Antalya biletimizi aldık. Çarşamba akşamı gidip, Pazar sabah dönüyoruz. Antalya'nın ardı arkası kesilmez yağmurlarının, şu kısacık bayram tatilinde bir yerlere tatile gideceklerini umuyorum. Ama aslında pek de umrumda değil. Bir yağmurlukla voltran oluşturursam kimse beni tutamaz. Deniz görmem gerek. Sahilde oturmam gerek. Dün gece rüyamda sahilde bağdaş kurmuştum ve denize minik taşlar atıyordum ve çok mutluydum. Gitmek için sabırsızlanıyorum.



Kış mevsimi kırmızı ojeler ve kırmızı pardösüler ile renklendirilemeyecek kadar donuk.


Ve ben bu hafta çok yoruldum.


Arabamı yıkatmayı reddediyorum. Daha ne kadar pislenebilir diye merak içindeyim. Evet bu bir rekor denemesi. Doruk dedi ki; yağmur pis arabayı daha pis yapar, temiz arabaya bişey yapmaz. 2 gündür bunu düşünüyorum. Galiba beni kandırıyor. Yeterince yağmur yağarsa arabam pırıl pırıl olacak.

Bi de dün alıç yedim. Çok uzun zaman olmuş. Görünce tanımadım bile.

13 yorum:

Quentins dedi ki...

Ben kendimi bildim bileli ışığı yanan evlerden içeriye bakıp kendimce o evde yaşayanlarla ilgili senaryolar kurarım. Her ne kadar bazen insanlar benimle röntgenci diye dalga geçse de elimde değil hala bakıp senaryolar yazıyorum, çok da eğleniyorum :)

$afak dedi ki...

Aman be indirim de indirim... Bgn uyesi oldugum bi mail grubuna mango da indirim baslioooo die bi mail geldi oha yahu..

begumgum dedi ki...

biz de kışın ilk karını bu pazar bekliyoruz istanbula ama bakalim,istanbulun havasi belli olmaz :)
Bu arada ben de ozellikle universite yillarinda,simdiki kocam-ozamanki sevgilimle icq'da yazisirken; (aman allahim coook yasli gibi gorundum ama yok yok sadece 28) sabaha karsi saat 3'te hep oturdugum sitedeki acik isiklari izleyip,hayaller kurardim;bi de kocam bilmez ama ona mektuplar yazardim.Hayal kurmak kadar guzel bisey mi var bu hayatta :)
Antalya'ya gidecek olmana da cok sevindim,deniz gormeyi istemeni cok iyi anliyorum;ben o yuzden ankara'da yasayamam gibi geliyor.Iyi tatiller simdiden..Ohhhh gelecek hafta calisma gunlerin supper gecer antalya hayalleriyle,kendimden biliyorum :)

Adsız dedi ki...

Evet, Ankara'ya kış geldi sanki ilk kar taneleriyle.. Umarım şöyle hakikatli bir kar yağar da (bayramdan sonra olsa iyi olur) küresel ısınma var diyenlerin yüzlerini kızartır şu hava...
"yağmur pis arabayı daha pis yapar, temiz arabaya bişey yapmaz" sözü ilk başta pek doğru gelmedi ama sanki düşününce öyle olduğunu anladım. Eskiden bizim araba kirli olduğu zamanlar yağmur yağınca daha kirli oluyodu sanki, böyle garip damla izleri kalıyodu üzerinde...
Belki ben yanılıyordumdur, herneyse. Blogunuz çok hoş, yazılarınız da. Bengi Abla'nın sitesinden buldum burayı, elinize yüreğinize sağlık.
Sağlıcakla..

Adsız dedi ki...

Ankaradaki mango nerede ben yerini bilmiyorum hafta sonu kendimi mağazalara vermeyi düşünüyorum da.

Bu arada kar ne zaman yağdı ben görmedim sabah kalktığımda buz gibi hava dışında bir şey yoktu bir de ara ara çiseleyen yağmurr

aqua / ~~denizbahcesi~~ dedi ki...

alıc ı ılk kez öğretmen olduktan sonr aokuln bahcesındekı agactan yedım küçücük elma gıbı

etipuf dedi ki...

teyzelerime turkiyeden sadece alic getirdim...onlar oyle istediler...
renkleri sariydi... bir alica gore kocamandilar ve de sulu suluydular....
ustelikte kurtsuz:))
baska hicbirsey bu kadar makbule gecmezdi dediler...

Adsız dedi ki...

slm, ben Antalya dan cumartesi gece döndüm, sabahları güneşli ama rüzgarlıydı. Cumartesi akşamda çok rüzgar vardı ve yağmur yağıyordu. Denizde çok dalgalı ve çamur gibiydi. Dilerim sen gidince hava ve deniz güzel olur Ayşe cim, iyi yolculuklar sana... Sevgiler Defne

evinkedisi dedi ki...

Sevgili Ayşe;

Dört sene Antalya'da yaşamış ve oranın o deli fırtınalarını deneyimlemiş biri olarak eğer bu tür havaları seviyorsan bayağı bir iyi gelecek bu değişiklik senin için diyebilirim.

Dikizleme durumları, benim de yıllar önce eğer bir yere yolculuk yapıyorsam, otobüste mesela evlerin görüldüğü yerlerden geçerken ya da akşamları işten eve gelirken geçtiğim apartman dairelerine bakarak yaşanırdı. Her nedense o huzurlu ışığı, evlerden gelen yemek kokusunu ya da hazırlanmaya çalışılan bir masanın çevresinde koşuşturan insanları görmek çok hoş.

İyi tatiller :))

Tutku dedi ki...

ya deniz görmeye benim de ne kadar çok ihtiyacım var anlatamam :S ne mutlu sana..
gözetlemek başlı başına bi eğlence bence, ben de çok severiim bi de bunun yanında benim gördüğüm şeyleri gereksiz olarak anlamlandırma huyum vardır.sonra yazarım kendime kendime bi de buna inanıp elaleme sölerim :D çok eğlenceli oluyor :D bi gün sölediğim bir şeyi başkasından duyucam diye çok korkuyorum

daphnevega dedi ki...

quentins,
Yalnız değilsin. toplanalım :))

şafak,
Ne var be? büyük haber işte. alla alla.

begumgum,
Haha! evet evet, gecenin bir yarısı yanan ışık görmek çok güzel di mi? suç ortaklığı gibi bişey..

sertap,
Ben hala düşünüyorum o teori üzerine ve arabam gitgide pislikten görünmez bir hal alıyor. ben yine de yağmur beklemeye devam ediyorum :)) Bengi abla dediğine göre oldukça küçük olmalısın, hoşgeldin!!:)

çilekli pasta,
tunalı, cepa ve ankamall. outletler de optimum ve bahçeli'de.

aqua,
ben çok severim. küçükken boynumuza asardık, öyle yerdik.ç artık öyle bir şey satmıyorlar galiba..

butejoy,
gerçekten mi?? ordayken insan böyle burdayken akla gelmiycek şeyleri özlüyor gerçekten.. benim arkadaşlarım bunu araziden toplamışlar, satıldığını görmedim uzun zamandır..

defne,
şimdilik hava durumu 15 derece ve açık görünüyor. böyle devam eder inşallah. amin.

evin kedisi,
demek ki herkesde biraz var bu. bana da hep huzur verir evlerin içine bakmak ama mesela seçiciyim de, florasanlı evlere bakmıyorum :))
antalya'da iyi hava bekliyorum!:)

dudku,
Haha! Ama sen sanki biraz tehlikeli bişeyler yapıyor gibisin, neyse :))

GeCe dedi ki...

Aysecim tirnaklarinin cevresindeki eleri yiyo musun yoksam? Fotodan sanki oyle gorunuyor, yemiyosundur umarim, canini acitir. Bi ablan :)

daphnevega dedi ki...

gece,
yiyorum dönem dönem. bu ara o dönem. acıyor hakikaten sonra :)