10 Mart 2008

Ben döndüm!!

Sanırım şimdi de tatilin yorgunluğunu atmak için birkaç günlük bir tatile ihtiyacım var :)) Her şey çok güzeldi. Hava yüzünden bırakın belirli uzuvlarımızı, iç organlarımız bile dondu ama olsun. Bence her şey harika gitti ama şu an çok yorgunum. Detaylı detaylı yazmak istiyorum ama jöle kıvamındayım; bugün beceremeyeceğim.
*
Genel hatlarıyla:
*
1. Nevra'yla beş bin kere tatile gitmiş olsak da, beraber ilk yurt dışına çıkışımızdı. Beni şaşırttığını itiraf etmem gerek. Hiç söylenmeden, mızırdanmadan saatlerce yürüdü. Her fırsatta, trenlerde metrolarda bir evsizden ayırt edilemeyecek hallerde uyuduysa da, canım arkadaşım buz gibi Belçika sokaklarında köşe bucak gezerken süper bir yoldaştı. Çünkü bu işler aslında yakın olmakla alakalı değil. En yakın arkadaş çok berbat bir tatil arkadaşı olabiliyor. Dönerken uçakta pestilimiz çıkmış halde birbirimize bakarken bana birkaç tane küfür etti bu kadar yürümemizden dolayı ama olsun :))
*
2. Bir ülkede, bir şehirden bir diğer şehire gitmek 15 dakika sürebilir mi? Evet-miş. Daha önce sadece Brüksel'e gitmiştim. Bu sefer 5 günde 5 şehir görmek mümkün oldu. Çok komik bir şey. Trene biniyorsun 20 dakika sonra başka şehirdesin. Pek şahane. Brugge ve Ayşegül Hanım'ın tabiriyle AntwerpEN'i çok sevdik.
*
3. Mütemadiyen yemek yedik. İnanılmaz güzel ve değişik restoranlar var. Sevgili evsahibemiz Ayşegül Hanım bizi süper yerlere götürdü. Gitmeden 2 kilo vermiştim, geri almışım. Canım sağolsun. Kim bilir ne zaman o süper wafflelardan yiyebileceğim tekrar. Sarışın Elvan Abeylegesse olan Nevra bile devamlı yedi.
*
4. Süpermarkete gidince nevrim döndü, feleğim şaştı vb. Bisürü peynir getirdim. En güzel turistik gezi süpermakete olandı :)) Ben de öyle süpermarket istiyorum.
*
5. Herkes Türk. Bir şeyler içmek ya da yemek için oturduğumuz yerlerin abartmıyorum yüzde doksanında Türkçe sipariş verdik. Sokakta devamlı Türkçe duyduk. Galiba biz Belçika'yı istila etmişiz, haberimiz yok.
*
6. Kızlar kafayı yemiş. Herkes o buz gibi havada babetle geziyor ve sanırım ince çorap Belçika'da henüz keşfedilmemiş. Ben kafamda kulaklıklar, boynumda atkı ve ellerimde eldivenlerle bile donarken, çorapsız babetle gezen kızları gördükçe arızanın kimde olduğunu çözemedim.
*

9 yorum:

New York Muhtari dedi ki...

Ben New York'taki kizlar bir problem var saniyordum, demek Avrupa'da da babetle kis gunu corapsiz dolasanlar varmis...

Ilk resmi gorunce, tatli sevmeyen ben bile bir an boyle bir tatile cikmak istedim.

Bu arada Allah herkese byle bir yol arkadasi nasip etsin, ben bazi arkadaslarimla tatilden sonra yollarimi ayirdim :-(

emelo dedi ki...

Hosgeldin Ayse, ozlemisim vallahi! Resimleri, nerelere gittginizi yazmani heyecanla bekliyorum. Yarin sabah da kolay gelsin.. Umarim ise gitmek cok zor olmaz.

Adsız dedi ki...

hoşş geldinnnn :)
deniz.

Adsız dedi ki...

Bu kizlar daha kucucukken kis ortasinda corapsiz eteklerle gezip
kolarifer yanmaksizin banyodan cikip islak sacla uyuyabiliyorlar kimse onlara aman giyin demiyor,oksurselerde hasta olsalarda.Birde bizi dusun daha bebeklikten sartlandiriliyoruz usursun hasta olursun, usursun hasta olursun,usursun....
Ama unlu cocuk doktorumuz Hilal
Mocan bunun genetiklede ilgili oldugunu soyledide himmm oylemiymis dedim.

Adsız dedi ki...

Hoşgeldin :) waffleların tarifini alsaydın be Ayşecim. Biz de nisan ayında hollanda da donmuştuk, biz bogazlı kazak ve montla gezerken orada yaşayanlar bikini ile balkonlarında güneşleniyorlar ve hatta denize giriyorlardı. Gece dışarıda mini etek ve parmak arası terlik ile dolaşıyorlardı, çektiğim resimler çok komikti ben montla arkamdakiler askılı tişörtle :) sevgiler Defne

$afak dedi ki...

Nevra'nın hiç sızlanmamış olması bence bir kıyamet alameti! :) Hoşdöndünüz! :)

Adsız dedi ki...

hoşgeldin Ayşe
şimdi gezelim görelim teyzeye neden takık olduğumu bi kere daha anladım .
Teyze hem geziyor hem yiyip içiyo hemde işi bu
ben bi daha dünyaya gelirsem gezelim görelim teyze olmak istiyorum
şimal
ayrıca yediğin içtiğin senin olsun fotoğrafları bizim olsun
bide bahar geldi artık tatil olsun
çalışma bakanlığına sesleniyorum top yekün sömestr tatili yapılsa nasıl olur ama lütfeeen

daphnevega dedi ki...

nym,
:) bir tek biz mi tuhafız acaba? ya da sıcağa alıştığımız için mi öyle? tatil konusunda çok haklısın, en yakınlarla bile birbirine girmek mümkün:))

emel,
merhaba!! bi sürü fotoğraf çektim, galiba bi süre sadece onlar olacak. bugün de bi eğitim koymuşlar iş yerinde, allahtan öyle geçti.

deniz,
hoşbuldukk!

bezginbalık,
ama o zaman bu insanlar çizmeleri botları ne zaman giyiyorlar? bu havada giyilmeyecekse o giysiler neden var? bi de insanın midesi filan bozulur bence o kadar soğukta :))

defne,
valla inanıyorum. yani ne güzel aslında keşke ben de öyle olabilsem de benim anında dişlerim takır takır vurmaya başlıyor :)) Tchibo waffle makinası getirmiş, alacağım, 500 kilo olacağım!

şafak,
vallahi bi kere bişey demedi ya. arkadaşım çok uysal ve uyumlu oldu artık :))

şimal,
haha! daha bunlar güzel günler, bütün yaz nasıl geçecek acaba? :)bol bol fotoğraf çektim, vakit oldukça koyucam.

si-men dedi ki...

ayşe hoşgeldin
ama belçikaya hoşgeldin, geç mi kaldım.
o kadar yakınmışız ki, ah kaçırmasaydım bilseydim kesin uğrarım yanında, kötü oldu.
ben daha belçikaya gitmedim havalar ısınsın diye bekliyorm, mayısta benelux turu olacak kısmetse :)

belçika postlarını merakla bekliyor olacağım