18 Temmuz 2008

ninja turtles ve iskele

Youtube kapanmadan ve biz Youtube'e ulaşmanın binbir farklı yolunu keşfetmeden önce, ben geçen yaz birbirleriyle uğraşan(!) kaplumbağaların bir videosunu koymuştum. Yine Çandarlı'dan.
*
Beni National Geographic ekibinden kendini kaplumbağaların cinsel yaşamına adamış bir araştırmacı sanmayın, (sanmayacağınızı zaten biliyorum). Ama bu üst üste yaşanan kaplumbağa vukuatları acaba bir işaret mi? Bu yönde araştırmacı olmam için bir mesaj mı? :)
*
Geçen sabah Maksi'nin ortalığı yıkan havlamasıyla arka bahçeye koştum ve benim yaşlı köpeğimin tepki gösterdiği sahneye kahkahalarla gülmeye başladım! Yine iki kaplumbağa vukuatı. Bu sefer bir de kedi! Kedi garip hareketlerle küçük kaplumbağayı taklit etmeye çalışıyor! :) Süper tatlı ve komikti.
*
*

Bu da jübile fotoğrafı olsun. Çandarlı'da akşamüstü -burada akşamüstü 8 filan demek- yürüyüşü harika oluyor. Dizi dizi sitelerin önünden yürüyoruz denize bakarak. Favorim bu iskele. Turkuazı şahane. Biz yürürken gündüzki ıslaklık hala ahşabın üzerinde oluyor.
*
Bugün deniz bana iyilik yaptı, sıcacıktı. Girdim çıktım girdim çıktım. Sitede de lokma döktüler. (Burada böyle bir adet var. Her sene siteden birkaç kişi belli aralıklarla lokma döktürür; site sakinleri de ellerinde kapları, gidip istedikleri kadar lokma alırlar.) Deniz aralarında "bi tatlıdan bi tuzludan" diyerek devamlı lokma yedim. Kocaman, ortası delik lokma. Yiyip denize girince çok komik oluyor. Sanki karnının içinde taşla yüzmeye çalışyormuş gibi :)
*
Yarın öğleden sonra itibariyle Ayse's World tekrar Ankara'dan bildiriyor. 3 haftalığına! :)

2 yorum:

Lacin dedi ki...

Kaplumbağanın (arkadaki) yüz ifadesi müthiş:)
Bizim de abimle çocukken "aheste" adında bi kaplumbağa maceramız olmuştu (kısa süre beslemiştik yani). Kaplumbağadan ev hayvanı olmayacanı anlamak uzun sürmedi (canım annem nasıl dayanmış bize inanılmaz). Ahestenin sırtına annemim ojesiyle "A" yazıp onu doğaya (gerçekten dağa) bırakmıştık. Sevgili araştırmacı, vukuatlar artarsa onları takip için aheste modeli işaretleyebilirsin.
Sevgiler

Boncukçu dedi ki...

Bu Çandarlı denizinin bana kastı var kesin :) Haziranda bir hafta kaldım 2 kez buzlu suya girdim. Bakalım Ağustos'ta oradayım gene, bu kez nasıl olacak?