23 Ekim 2008

ya dışındasındır çemberin

Bazı günler akşam bir şey yapmayacaksam yorgun argın eve dönerken arabada ulvi mesajlar veren şarkılar buluveriyor beni ipod'dan.

"i'm gonna break the cycle
i'm gonna shake up the system
i'm gonna destroy my ego"

Bas bas bağırarak söyledim Madonna'yla beraber. Ama bir görsen motivasyonumu gülmekten ölürdün. Bu kadar inanarak söylenebilir yani. Tabi sonra cycle breaking olarak ne yaptım? Evime geldim, yemek yerken televizyon seyrettim, üzerine de güzel bir film koyduk, sonra da kitabımı okuyarak uyudum. Çok fena kırdım döngüyü yani. Acayip. Durup durup gaza gelip de bir şey yapmamak da bir hayat biçimi olabilir mesela. Benim döngüm de bu olabilir yani. Yapmak istediklerine herkesin kafayı takmakla ulaşabildiğini tecrübe etmiş bir bünye olarak belki de yeterince istemek konusunda endişelerim vardır artık. Döngümüzü ufak sapmalarla kırmaya çalışıyoruz. Hakkımız yemeyelim ama bak yemek kursuna bile gidiyoruz!

New York'ta birazcık yaşamak ya da ilkokuldaki gibi pamukların arasında fasulye yetiştirmek gibi şeyler istiyorum. Değişiklik lazım. Değişiklik illa mutsuzken lazım olmaz, tatminsizlikten de olmaz, mutluyken de ihtiyaç duyulablilir. Havalar soğurken daha çok hissediyorum belki de. Kriz de geldi hoş geldi ne güzel. İstemek parayla değil en nihayetinde.

Yarın iki dişimle ilgili problemi daha hallettikten sonra (ah şu süt dişlerim daha ne kadar bela açacaklar başıma?) akşam Sezen Aksu konserinde olacağım. Bekledim bekledim geldi günü. Çok heyecanlıyım. 3 Maymun da yarın gösterime giriyor. Cumartesi de ona gitsem kendi döngüm içinde mutlu mesut yaşıyor sayılmaz mıyım?

2 yorum:

Adsız dedi ki...

cennette huriler varmıs kara gözlü,
içkinin de oradaymış en güzeli.
desene biz tam cennetlik olmusuz,
bak bir yanda şarap diğer yanda sevgili

Unknown dedi ki...

Selam:)
mesaj dolu şarkı sözleri geçti elime, inanamadım ama galiba hepsi gerçek,
Sevgiler

1)"Cok dolastim diyar diyar, ne de zor oldu gezmesi, hele icbukey gamzesi, ah aerodinamik yar..." (Emel-Erdal ikilisinden Erdal)
2)"O eline yuzugu sen takarsan, ansizin yoluma da cikarsan, benden baskasina varirsan, bak cakarsam oturturum..." (Cilgin Sedat)
3)"Benim olmazsan taciz ederim, bana gelmezsen yer bitiririm..." (Nihat Dogan)
4)"Yani devir degisti beyefendi, devir degisti ya, kafama tas dustu ya, sonradan zekam gelisti..." (Emel Muftuoglu)
5)"Serseriyim serseri, okur yazar ve sevimli, biraz sakaci ve duzenbaz ama yine de bir serseri..." (Selcuk Ural)
6)"Al pabuclarini ve git sen kendi yoluna, aman dis fircani unutma yoksa ne yaparsin sonra..." (Zafer Peker)
7)"Yaz gazeteci yaz, biktim yazi beklemekten, yaziver de gelsin bu yaz..." - (Emrah)
8)"Bir iki uc dort Cucu optum seni, bir iki uc dort Cucu yedim seni..." (Nese Karabocek)
9)"Hey Caretta, hey Caretta, ayni gogun altindayiz simdi... Evet, evet, evet bu Turkish delight..." (Ruya Ersavci)
10)"Kac kestane cizmis, nice kaftan bicmis, yasak gunah tanimaz ant icmis... Fiyakali cakali Covino..." (Bendeniz)