7 Kasım 2008

zevkler ve zevkler

Meşhur elbise kuyruğu. Altında da tüller var. Bana aynada daha bir heybetli görünüyor. Altına ayakkabı bulunamamış kuyruktur kendileri aynı zamanda. Eğer yarın da hala bir ayakkabı bulunamazsa konu kapanıyor. Gümüşler giyiliyor altına. Payetler de gümüş diyerek kendimi avuturum artık. Ben giymezsem de Nevra'nın elbiseye uyuyor ayakkabı. Bir şekilde kullanılacak. Akşam kızlarla buluştuk. Nevra küpe dedi, bilezik dedi, çanta dedi, oje dedi, üstümüze ne giyicez hırkayla mı gidicez dedi. Ben de sanıyordum ki her şeyi düşündüm. Nerde Ayşe sende o kafa nerdeeee? Bi tek elbise almışım meğerse. Evdeki küpelerden küpe, gümüş ayakkabıları giyersem uygun çanta-altın rengi ayakkabı alırsam Nevra çanta verecek-, üzerime bişey, her zamanki kırmızı ojeler -maniküre pediküre gitmemenin faydaları. Saçımı da öylesine bırakıcam. Kuyruk benim süs sınırlarımı haydi haydi aştı. Bir de süslü saç istemem. Makyaj yapmayı da bilmediğim ve gece makyajı diye yaptığım şeyle gündelik makyajımın birbirinden gıdım farkı olmadığı için kendimi Türk hekimlerine değil Gizem ve Nevra'ya teslim etmeyi planlıyorum. Boyayın beni :) Bir de Başak'a beşibiryerde aldık mı tamamdır :))) Tabi elbisem dizimin az üzerine kadar da deniz kızıymış gibi dapdar olduğu için düğün günü hiçbir şey yememek de güzel bir seçenek. Çünkü deniz kızına pek benzemiyorum. Fazla karbonhidrat tüketmiş bir denizkızına benziyorum. 50 kilo oldum hala göbeğim var. Galiba biz kilodan daha farklı, daha sağlam bağlarla bağlıyız birbirimize!

Aslında kilo hakikaten çok önemli değil güzellik konusunda. Zayıf kadınları beğenmiyorum ben. Bunu tüm samimiyetimle söylüyorum. Hahaa. Türk erkeği beğenisi prototipi vardır ya hani, balıketi diye. Sibel Can'dan behsetmiyorum herhalde :)

Bir de neden pejmürde kadın ve erkekleri daha çok beğendiğimi bilmiyorum. Dün dedim ki üzerinde uğraşılmamış güzellik hep daha güzel geliyor bana. Ama taa küçüklüğümden beri. Bir de galiba çok sadık bir insanım. Düdük kadarkenden beri Monica Bellucci'nin üzerine kimse tanımıyorum. İsterse kendisiyle evlenebileceğimi duyurmak isterim :) Audrey Hepburn ve Giovanna Mezzogiorno diğer iki beğendiği kadın ama Monica Bellucci ayrı. En çok onu beğeniyorum. Kendimi bildim bileli esmer severim. Kadınları erkeklere göre daha estetik ve güzel bulurum ama renk konusundaki fikrim erkekler kategorinde de değişmiyor. Elbette Brad Pitt'tense Johnny Depp. Elbette. Bu da soru mu? :)

Uluorta lüzumsuz fikir beyan etme seansımızın sonuna geldik.
Cuma geldi derken saat 2 olmuş, bu da ayrı bir güzel tabi.





p.s: Meraklıları Tchibo'ya bakmalı. İnanılmaz şeyler var. Güzel bir ızgara aldım. Kendimi durdurmasam çikolata şelalesi ve pamuk şeker yapma aleti de alacaktım. Napacaksam.

11 yorum:

Adsız dedi ki...

ayşe'cim, ben de bir şekilde Monica Belluci ile ilgil yazı yazacaktım aslında dün, planım oydu. sonra aklıma başka şeyler takıldı ve önce onları yazdım:)) yani bende katıksız bir Monica hayranı kadınım ve pişti olmamıza ramak kalmış senle:) söylediklerine katılıyorum. bence gelmiş geçmiş en duru, en hoş kadın odur!
..
tchibo'ya gelince ben vallaha her ay birşeyler toparlıyorum, yakında mutfakta yer kalmayacak!! hem ucuz, hem çok kullanışlı ürünler.
..
ayakkabı için bol şans. hiç unutmam bir gün Topkapı Sarayı Hazine Dairesi'nin renövasyon projesi tamamlandı, sponsoru biziz: Gilan. büyük bir davetle açılacak hazine dairesi. ankaradan mağazayı temsilen benim gitmeme karar verdildi. elbise bulma sorunsalı felaketti. ama hayatımda giydiğim en güzel dore (bu altın sarısı olanı:) elbiseyi o zamanlar çok sevdiğim Özlem hn.ın butiği O2-Oksijen'den buldum. çantayı tesadüfen elbisemi gören ve o zamanlar Tunalı İpekyol mağazasının müdiresi olan arkadaşım temin etti. ayakkabı bulamadım. 1 gün sonra istanbul'a uçacağım, ayakkabı yok. ayaklarıma kara sular indi artık. en son umudu kesmiştim ki arjantin caddesindeki müthiş sosyetik ayakkabı dükkanına (Free-Lance) bak dedi bir müşterimiz. iyi dedim, bakalım. sosyetik ve pahalı ya hiç orası aklıma gelmemişti. bir gittim. ayakkabı karşımda!! şu an o dönem tamı tamına (affedin para telafuz ettim diye ama) 250$ vererek satın aldığım hayatımda giydip giyebileceğim en güzel ayakkabıya sahip oldum. zaten bir daha hiç bir kuvvet bana o kadar parayı bir ayakkabıya verdiremez. elbisem bile daha makuldu!! diyeceğim hiç ummadığın bir yerden çıkıp, puzzle parçasını tamamlayacak ayakkabın.

iyi hafta sonları

ece arar dedi ki...

tchibo konusunda hemfikirim. bazen önğnde savaş veriyorum, girmeyeyim diyorum, çünkü aynı şekilde hayatta kullanmayacağım ama çok şekerrrr bir sürü şeyle çıkıyorum...

elbisenin rengü güzel. az makyak iyi karar olur, çünkü yeterince gösterişli görünüyor elbise. abartmamak lazım:) johnny depp ile ilgili olarak da hemfikirim. ama listeye sean penn, mickey rourke, alec baldwin falan da ekleyebilirim:)

İsMurat dedi ki...

Valla sonuna kadar okudum :)
Sizi Reader 'ıma da kim eklemiş ki :) Nerden geldim ben buraya :)
Ama tebrik ederim çok samimi yazmışsınız.

Hadi kalın sağlıcakla, bir sonraki yazıda görüşmek üzere.

Adsız dedi ki...

merhaba ayşe,
güzel geçti geçen haftasonu, özet olarak yedik, yedik ve de yedik:) ayarlayın ya valla asosyal oldu efe iyice hep iş hep iş:P bu arada elbisenin kuyruğu var ya sanki ayakkabılar o kadar gözükmez gibi geldi bana o yüzden bence hiç uğraşma altın rengi bulacağım diye giy seninkileri gayet uyar da ,hem devir tasarruf devri:)benim için dünyanın en güzel kadını da natalie portman dır söylemeden geçemiyeceğim:)biraz zayıf o da ama napsın yapısı öyle haha arkadaşım sandım kendisini bir an:)
didem

Adsız dedi ki...

sadelikten ve pejmürdelikten hoşlanan bir insanın da monica belluciyi beğenmesi de ne yaman çelişkidir demek istiyorum :)

emelo dedi ki...

Elbisein rengi cok guzelmis! Dore ayakkabi konusunda bol sans.. Bulucaksin bence, Turkiye'de cok suslu seyler giyiliyor, mutlaka uygun bir dore ayakkabi da cikar karsina!

Dugunde bol bol eglenin..

$afak dedi ki...

Ayakkabıya gerçekten ihtiyacın var mı? Bence gözükmez elbisenin altından :):):)

Tchibo harika bir yer.

Güzel hafta sonları, haftaya vaktiniz olursa görüşelim.

Adsız dedi ki...

Tchiboda badem kavurma aleti bile var. Onu bile almak istedim ben.

Ayakkabı düğünde hiç görünmez hele o kuyruk altına giy evdekileri bence

İyi eğelenceler düğünde :)

İşte İtalyanca kitapların linki

http://www.libreriauniversitaria.it/page_home.htm

nazo dedi ki...

Ayşe merhaba,
Elbisenin rengi çook güzel ve bence de ayakkabın görünmeyeceği için boşver. Onun yerine git tchibo dan birşeyler al bence :) Sonraaa geçmiş yazılarını da okudum ve utandım etrafta yemek yapmayı biliyorum artık diye gezinmekten :p Harika..
Çok sevdim ben senin yazılarını.. Bundan sonra hep gelebilir miyim? :)

daphnevega dedi ki...

dilayra,
O2'yi hatırlıyorum!! Ben de yılbaşı geceleri için kıyafet alırdım oradan :)ayakkabıdan vazgeçtim, gümüşleri giyeceğim. altınlarla kıyasladım sevmedim onları, masraftan kurtulduk :))

ece,
:)) evet az makyaj, abartısız saç, abartısız takı :)

ismurat,
:) teşekkür ederim, hep bekleriz :)

didem,
hahaha. çok güldüm. naapsın bünyesi öyle :)) bu hafta istanbul'a gideceğim için biraz koştururum ama önümüzdeki hafta kesin ayarlıyorum bişeyler!

anonim,
bence monica gayet sade bir kadın. ne saç rengi yapay ne de abartılı makyaj yapıyor ne de estetik harikası. sadelik, doğallıktan kast ettiğim şey de bu.

emel,
teşekkürler. umarım basmayacak kimse bu kuyruğa :) altın yakışmadı, gümüş daha bir güzel göründü gözüme. onlarla devam edicem yola :) çok eğlenceli olacak bence, şimdiden heyecanlı!

şafak,
cuma günü arıycam seni duruma göre. yüksek yükseek kulelere ev kurmasınlar diye şarkı söyleyelim başak'a )

zeya,
haha. ben de gördüm badem kavurma aletini :)link için çok teşekkürler!!

nazo,
teşekkür ederim. ben hep evdeyim!

Adsız dedi ki...

bence eyeliner kullanmalısın bu renk kıyafete harika gider!ayrıca doğal olmayı bende çok severim.