7 Ekim 2009

Abla yaş kaç?

Markafoni'de Swatch Bijoux satışı başladı. Ben her şeyi çok beğendim. Muhtemelen ben karar verene kadar hepsi biter. En güzeli renkli yüzük ama sanki.
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Sonunda kendime bir yağmur botu aldım ama bu yandaki kadar güzel değil benimkisi. Cupcakeli olsaydı benim aldığım yerde, hemen onu alırdım.
*
*
*
*
*
*
*
*
**
*
*
*
*
*
*
*
*
*


Pembe marshmallow yedim, hiç 27 yaşında gibi hissetmedim bunu yaparken. 10 tane daha olsa onları da yerdim.
*
*
*
Ivır zıvırı neden bu kadar çok seviyorum bilmiyorum.

6 yorum:

Sinem dedi ki...

Ayseeeee,, marshmallow (yani etipuf) bende cok seviyorum. sana gozunu dondurtecek bir tarif. normal pasta yapıp üzerini eti pufla kapla. yanı pandispanyayı yap, kremasını kapla. sonra üzerine hangi renk istersen eti pufları biskuilerini cıkarp (yada cıkarmayıp) diz. :)))) çok hain plan!

Adsız dedi ki...

ayşeciimmm ya bende alacağım yağmur botu ama bir türlü karar veremedim nereden alacağıma pufff!!:( sen nereden aldın tavsiyede bulunabilirmisin?Bu arada swatch'ın bu yıl ki kreasyonlarına bende bayıldım her zamanki gibi renk cümbüşü içinde,üstelik yüzükte müthiş almalısın:)

figoltx dedi ki...

Henüz almadim, ama ben de seviyorum Swatch Bijouxlari.

Bu arada yagmur çizmelerine bittim. Ben de istiyorum 1 adet cupcakeli olanindan :-).

Adsız dedi ki...

açıldın bu aralar hayırdı yazı üstüne yazı geliyor :)

OZGE dedi ki...

Ayşe,
Senin aşağıdaki linki okurken aklıma sen geldin. Evde kendi istediğin renkte, şekilde ve tatta sabun yapmaktan hoşlanabileceğini düşündüm.

http://www.naturalactive.com/evde-sabun-yapmainmenu-38.html

Svg,
Özge.

çınar dedi ki...

bende bu yağmur botundan ve marshmallowdan yemek istiyorum