25 Nisan 2011

The Incredible Shrinking Man

1. Yüzük ölçüm 6.5 olmuş. İki senede 1.5 ölçü küçülür mü insanın parmağının çapı? Bir tuhaflık var bu işte. Suratıma kahkaha atacak bir kuyumcuya daha tahammülüm kalmadı. Bu ne incecik ve zarif bir vücut sahibi olmak kadar şahane ne de alnımın ortasında dev bir sivilce çıkması kadar kötü. Normal bir şey işte. Uzaylı muamelesi görmek istemiyorum!




2. İnanılmaz ama zamanında eski iş arkadaşım Toygar'ın Isparta'dan getirdiği Gülçiçek marka besleyici el kreminin üzerine krem bulamadım şu güne kadar. Krem emsallerinin asla başaramadığı bir şeyi yapıyor: Tırnakların yanında çıkan tuhaf, sert uzantları da elin kendisi kadar yumuşacık yapıp yok ediyor. Gecenin şu saatlerinde kutunun dibine yaklaştığımı görünce içimi hüzün kapladı. Satılır mı acaba bir yerlerde, yoksa illa biri Isparta'ya gitsin diye bekleyecek miyim? Gerçekten bir başkadır benim memleketim. At gitsin Norveçli balık ustalarının bile elini pamuk gibi yaptığı iddia edilen kremleri, Gülçiçek çok başarılı.



3. Öyle Bir Geçer Zaman ki'deki Cemile 75 doğumluymuş! Dört çocuk annesi olmasına rağmen ne kadar genç gösteriyor değil mi? :))

3 yorum:

yashkam dedi ki...

Ayşecim;
Gülçiçek kremleri Ümitköy sosyete pazarında satılıyor. Sabah 11 gibi gidersen kalabalığa takılmadan alabilirsin:)

daphnevega dedi ki...

denizcim??? sensin di mi? naber nasılsın?
ya orayı herkes çok anlatıyor zaten, madem krem de var ben bi gidiyim :)

Adsız dedi ki...

hala lazım mıdır bilmem ama merak ettim ben de alacağım :)

http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-guzellik-kozmetik-vucut-bakim-gulhane-den-gulcicek-gul-kremi-100ml-120017259/detay