22 Ağustos 2011

Only you can help yourself :)

Akşama Parmigiana yapacağım.
Google'dan bir bakayım, tariften emin olayım dedim.
Türkçe ve İngilizce Vikipedi'nin altında (veeee Jamie Oliver'ın üstünde!) 3. sırada benim bloga daha önceden koyduğum tarif çıktı!. Ve elbette üzerinden 5 sene geçtiği için koyduğumu bile unutmuşum o tarifi. Teşekkürler Google, durduk yere havaya girdim bak.
Gururlu ve mutluyuz. Ailenizin yemek blogu daima hizmetinizde :)
Jamie Oliver sana da nanik!

p.s: Fesleğensiz parmigiana mı olur Ayşe, çok ayıp. 3. sıranın hakkını vermek için daha çok çalışmalısın :)


2 yorum:

Yasemin dedi ki...

Vayyy vayyy vaayyyy! Jamie'yi sallamissin sen:) Ayrica, bloggler enlerini seciyor'da seni en cok gezen blogger sectim.

Adsız dedi ki...

slm evinin hanımı Ayse :)
istanbul da nerde oturmaya karar verdiniz cok merak ettim ve ankara daki gezme ve anlatma performansını istanbul icin de bekliyoruz :) sevgiler Defne