29 Aralık 2011

2012

Yeni yil. Bak oncekilere sor, ben kendim ve sevdiklerim icin saglik, huzur ve mutluluktan baska bir sey dilemem, hic dilemedim. Aklimdan gecse gecse biraz ask, seyahat filan gecer, baska da bir sey istedigim yok hayattan. Ama lutfen bu sene sevdiklerimi bu kadar ozletme bana. Ve bu, ozlemeye alisarak daha az ozleyerek olmasin, beni onlara yakin tut. Beni saglam karakterli insanlarla karsilastir, hayat beni bozamasin. Egilip bukulmeyeyim, kendime hesap verebileyim. Gucum ve aklim arkamda olsun. Duzgun insanlar, degerlere sahip olan insanlar ne nadir ve ne kiymetli, bunun gozumdeki yerini bana hic unutturma.
Cift yillari daha cok seviyorum. 2011'in hakkini yemek istemem ama aman da ne sahane dedigim bir yil degildi. Ama elbette gelen gideni aratmasin. 2012 herkes icin daha guzel olsun. Dunyanin da sonu gelmesin. Benim daha cok isim var.

2 yorum:

Elif Ayvaz dedi ki...

Amin. :))

cometa dedi ki...

bir amin de benden:)