28 Ocak 2013

wintertimes

Merhaba! Beni hatırladınız mı?

Detox niyetine Ocak başı itibariyle Nisan başına kadar alışveriş yapmama kararı vermiştim. Ocak bitmek üzere, şimdilik sözümü tuttum, bir tek toka bile almadım. Sanırım bana iyi geldi. Halledilmesi gereken bir iş için alışveriş merkezine girince özellikle de şu anda her tarafın tahrik edici %70 indirimleri sebebiyle vitrinlerle bir miktar mücadele ediyorum ama şimdilik fena gitmiyor. İnternetten normalde alışveriş yaptığım sitelere de girmeme konusunda dirayetli çıktım. Kendimden beklemediğim bir performans gösterdim ilk bir ayda. Başarılarımın devamını diliyorum. Nisan'ın gelmesiyle Tazmanya canavarıymışçasına topaç gibi dönerek mağaza talan etmeyeceğime dair iç motivasyon çalışmalarım ise Mart sonu başlayacak. Dolaplarımdaki şeylerle vedalaşmak için bir alıştırma bu. Bir yandan da ayıklama yapmaya çalışıyorum, henüz başarılı olamadım. Çöp evim olacak yaşlanınca bu gidişle. Belki de vintage diye kakalarım birilerine! En son aldığım şey bu robot kulaklık çoğaltıcı oldu. Yılbaşından önce alındı, sayılmaz! Çok seviyorum onu, kulaklıkların ucunu gözlerindeki deliklere taktıkça da garip bir şekilde mutlu oluyorum. Vudu bebeği fonksiyonlu kulaklık çoğaltıcı galiba!


Güzel yemeklere devam. Münferit'in beyaz peynirini ve mürekkepli kuskusunu buraya not düşmek gerek. Burada yediğimin, şu güne kadar tattığım en iyi beyaz peynir olduğunu iddia edebilirim. (Elbette Çandarlı beyaz peynirinden sonra!) Onlar da Ayvalık'tan getiriyorlarmış. İlk gidişim değildi, sanırım menüdeki çoğu şeyi denedik, yemekler gerçekten başarılı. Lezzete rağmen Münferit hakkında karışık duygularım devam ediyor. Yediğiniz her şey çok lezzetli ve kesinlikle yenilikçi; meyhanedesiniz ama mutfak neredeyse deneysel. Bunlara rağmen yine de sanki olmayan bir şeyler var. Giriş katın altındaki kısımda oturunca kendimi mahzende gibi hissediyorum ve sanırım akustikle ilgili bir sorun var, hep bir uğultu, aşırı gürültü.. Giriş kattaki ufak masalar ise bizim gibi uzun yemek sevenlere göre değil. 11'den itibaren bar tıklım tıklım, katın tamamı istila edilmiş halde. Sanırım benim Münferit'e bir yaz akşamı, şehir iyice boşalmışken dışarıdaki masalarda şans vermem gerekiyor.



Arada bir yemek yemeye çıksam gelsem olur, onun dışında kışın hiç evden çıkmasam da olur ben! 5 film üst üste izleme kapasitem var. Sanırım yıllar önce de bahsetmiştim, Filimadamı diye harika bir site var. Türkçe ve çok başarılı şekilde hazırlanmış bir site. Profilinizi oluşturuyorsunuz, (benimki şu). İzlediğiniz ve izlemek istediğiniz filmlerin listesini tutabiliyorsunuz. Benim gibi liste manyağı biri için bulunmaz fırsat. Üye olanların kendi profil sayfasında görebildiği "Kaşınıyorum" butonu var, dünya tatlısı. İzlediğini işaretlediğin filmlere göre hayatının ne kadar süresini film izleyerek geçirdiğini hesaplıyor. Ben şimdilik 2866 saat (yaklaşık 3 ay) boyunca film izlemişim. Hassasiyetimi bilenler eminim bir yandan komik bularak da olsa listeyi büyük bir ciddiyet ve özenle tutuğumu anlıyordur! Bu disiplinimi hayatımın başka alanlarında da görebilsem ne hoş olur. (Hayatında bir kere bile ertesi gün giyeceği kıyafeti önceki geceden hazırlayamayanlar parmak kaldırsın!)


Durumlar böyle sevgili blog. Vallahi billahi daha çok yazacağım diyerek vaatlerde bulunmak istemiyorum ama tabii içimizden geçen bu. Kısmet nokta kom.

İyi haftalar!

Pazar akşamı banyosunu yapmış, tırnakları kesilmiş, ödevleri tam, yatmadan önce kurbanlık koyun psikolojisi ile boğuşan bir ilkokul çocuğuyum adeta. 50 yaşıma gelince filan geçecek bu his herhalde. 

7 yorum:

Adsız dedi ki...

o "A" harfi "d" den büyük mü biraz :)

Adsız dedi ki...

ayşeee, hayattasın ne güzel :) kitaplık arayışındayım, o güzel, beyaz kitaplık nerden?? xoxo

daphnevega dedi ki...

:) haha! Magazada bunlar vardi, kasit yok!

daphnevega dedi ki...

Evet yasiyorum! Soruya inanilmaz orijinal bir cevap verecegim: ikea! :)

Adsız dedi ki...

öeeyyhh ikea,mavi ekran verdim gece gece :) e adı ne ki ögza, zbörgda?? ;) yaa cidden görmedim nedense ben orda bunu.. cevap için teşekkür ederim :)

Hatce dedi ki...

bende kendi kendime soz verdim sene sonuna kadar makyaj almayacagim. elimdekilere kullanmak icin.

Grace Happy dedi ki...

ev dekorasyonunuza bayıldımmmmm :)