6 Haziran 2006

Ondan Bundan

Bugun The Omen geliyor! Hani su seytan cocuk! :) Haziranin 6 si 2006'da vizyona giriyor. Acaba bunu gercekten beklediler mi filmin yapimi bittikten sonra? Umarim film fragmanda gorundugu gibidir cunku artik hic guzel korku filmi yapilmiyor. Sadece ses efektleri korkutucu oluyor. Ama zaten nerde olursa olsun "bam!" diye yuksek bir ses duyan herkes korkar. O yuzden hikayesi guzel yazilmis korku filmlerinin degerini bilelim, onlara sahip cikalim, sinemaya gidip onlara para kazandiralim ki daha guzellerini de yapabilsinler..(Hayir komisyon filan almiyorum kimseden!) Hem gecen gun haber bulteninde cok komik bir haber vardi.(Hakikaten cok alem bir milletiz biz) Istanbul Havaalaninda cikan yanginda efendim bu filmin kopyalari da yanmis yoksa bu seytanin isi miymis?? Kesin canim.. Yoksa supheniz mi vardi? :):)

Gunun anlam ve onemini anlatan konusmadan sonra benim gunumun anlam ve onemini anlatan kisma geliyorum. Sonunda beklenen an geldi ve ben Italya'nin makarnalarini cook ozledim. My Documents/yemekler dosyasini bir karistiriyim derken karsimda sahane sahte tortellinilerimi gordum! Bunlar aslinda evde de yapilabiliyor ama saniyorumki pek fazla insan buna yanasmiyor. Taze makarna. Marketlerde yogurtlarin, paketli jambonlarin satildigi bolumlerde satiliyor. Birkac gunden fazla bekletemiyorsunuz. Kaynayan suya attiktan 2 dakika sonra geri cikariyorsunuz ve yemek hazir! Mantarli, jambonlu, peynirli, ispanakli.. Her turlusunu bulmak mumkun. Aslinda tortellini boyle.. (Hayir bu sekli anlatmaya benim kelimelerim yetmiyor!). Altta gorunen gibi birseydir!


Ama benim o sefer bulduklarim cok farkliydi. Cunku ici mozarella ve domatesle doluydu. Cesitli baharatlarla da margarita pizza tadi vermisler. Yani makarna yerken aslinda pizza yer gibi oluyorsunuz ve tadi da inanilmaz. Icinde domates olmasina ragmen ben bir domates hastasi olarak ustune de sos ekledim. Biraz da misirla gercekten pizza makarna oldu! Ama henuz burada marketlerde boyle birseyler goremedim. Belki Istanbul'da vardir. Dort gozle bekliyorum. Gelmezse de zaten Eylul'de Italya'dan makarna makinami alip getiriyorum!


Hiç yorum yok: