31 Ağustos 2006

Sonundaaaa...

....Cafè des Cafès !

Sahiplerinin cocukluk arkadaslarim ve cok sevdigim insanlar oldugunu hesaba katmazsak da seviyorum ben burayi! (yani bu bir torpil yazisi degildir kesinlikle!)

Herseyin basinda, o kadar uzun zamandir orada ki, ben Tunali'yi artik onsuz dusunemiyorum.
Bu kis 10.yil kutlamasini yaptik hepbirlikte duzenlenen cok guzel bi gecede. O geceden hatira bir Cafe des Cafes kupam bile var! :)


Menuleri ne zaman degisti bilmiyorum ama cok guzel olmus. Menusu bile sicaklik yayiyor buranin hakkaten! Her zamanki favorilerime goz attim, menu degisikligi icinde kaynamislar mi diye ama sapasaglam yerlerinde duruyorladi! Bu arada favorilerim peynirli cevizli eriste(bir eriste ne kadar guzel olabilir demeyin, bu kadar guzel olabilir yani!), cikolatali cheesecake-Sirf bu yuzden evlere servise baslamalarini istiyoruz. Nefra cheesecake krizi geldiginde arabayla onunde durup cheesecake almak istemiyor artik! Baska yerin cheesecake'ini de begenmiyor sevgili arkadasim-(bakiniz:alt resim) ve tanidigim herkesin favorisi olan cilekli cappuccino. Zencefilli limonata da yapiyorlar. Hepsini nasil denersiniz bilemiyorum ama gunlere bolup denemenizi tavsiye ederim!

Ne zamandir anlatiyordi yeni acilan bahcesini ama bir turlu firsat olmamisti. Sonunda dun oldu. Sansimiza bahce, boyanan bina yuzunden kapatilmisti birkac gunlugune ama yinede beyaz masalar, yesil beyaz minderlerle cok guzel oldugu belli.. Bahce acilinca bir daha gidecegim.. Bahane olsun!

Yakin zamanda menulerine icki de eklemeyi dusunuyorlar.. Bence sahane olur!
Bir diger onemli nokta da herkesin cok guleryuzlu olmasi.. Garsonlarin hepsi cok saygili ve sicaklar.. Tek basiniza olsaniz bile iyi vakit gecirmenizi saglayacak kadar cok dergi de var..

Ufuk -cafe sahibi olurlar kendileri- yillardir cok ilgileniyor burayla ve yenilikleri cok buyuk bir sevkle takip ediyor.. O yuzden daha uzun yillar Cafe des Cafes ayni kaliteyle yanimizda olucak!

Biz dun cok guzel bir gun gecirdik burada.. Siddetle tavsiye edilir!

4 yorum:

dodo dedi ki...

Evet evet o cafeyi ben de biliyorum :) Gerçekten dediğin kadar var. Bi mekan bu kadar mı keyifli olur...

Yazı için teşekkürler Ayşe

Adsız dedi ki...

aysecik cok saol utandiriosun biz. Sizin icin elimizden geleni yapioruz, sizler oldugunuz surece bu cafe kalitesiyle, yenilikleriyle herzaman hizmetinizde olucaktir.

Selin dedi ki...

İstanbul'da yaşarken Ankara'da en çok özlediğim yer! Ayse'cim öyle bir anlatmıssın ki, hem o sıcaklığı, evimde gibi hissetmeyi, hem de tatlıları çok özlediğimi fark ettim. İnşallah kısa zamanda Ankara'ya gelirim ve hep beraber oluruz!

daphnevega dedi ki...

Istanbullular'ın Ankara da bu kadar sevdiği bir yer olması ne kadar guzel:)
Selin, geldiğinde haber ver tamam mı?
Eskrim, bende sana katılıyorum. Mert'in dogumgununu kutladıgın için ayrıca tesekkurler!