1 Eylül 2006

Eylul


Bugun kasvetli bir sabaha uyandim. Eylul1. Sonbahar geldi. Bir yaz daha bitti. Balkon kapisini kapattim artik tek basina cam yetiyor. Vitinlere montlar, bogazli kazaklar gelmis. Is-te-mi-yo-ruuuum! Yagmur yagacak bugun.. Asinda severim ben yagmuru, hem de cok. Ama cok ani olmadi mi? 1 Eylulde hemen bicakla kesilmis gibi sonbahar mi gelir? Ben artik kocaman oldum ama yinede eylul baslarken okula gidecegim diye icim bir tuhaf oluyor, bir yandan seviniyorum. Artik hic oyle birsey yok oysaki. Keske olsaydi. Odtu oyle guzel olur ki sonbaharda..
Aslinda alisinca seviyorum bu huznu. Rengini seviyorum. Hirkalarla disarda serin havada oturma mucadelesi vermeyi seviyorum. Parmak uclarimin donmasina ragmen cay icmeye calismayi seviyorum. Ama bugun degil. Simdi degil. Daha erken..
Playlist'te donsun dursun Rialto- Monday Morning 5:19...

Hiç yorum yok: