12 Eylül 2006

Panik haftası

Bu benim 100. postum. Bravo bana! :)

Gerçi bu İtalyan Konsolosluğu bana vize vermemekte biraz daha direnirse bravo gibi italyanca kelimeleri tamamen kullanmayı bırakmayı, hatta dağarcığımdan silmeyi düşünüyorum. 1 aylık yan gelip yatmaya dayanan hayatımdan sonra; son 1 haftadır tezimi bitirme ve vize, bilet, otel gibi işlerle uğraşmak bana bohem hayattan gerçek hayata geçmenin ne kadar acı verici olduğunu gösterdi. Şımarıklık değil gerçekten sabahtan akşama kadar uğraştırıyor. Şimdi durum çok heyecanlı çünkü bileti, oteli ve tez savunma saatimi bile ayarlamışken vize alamayıp da gidemezsem kendime çok ama çok kızacağım. 19unda İtalyan Konsolosluğu'yla görüşmem var ve 20sine de biletim.. Yani şansımın ne kadar benden yana olduğunu anlayacağım gün geldi çattı! Dün gece rüyamda İtalya'da mezuniyet törenindeydim. İtalya'ya yasadışı yollarla girmiştim ve polis beni yakalayacak diye korkuyordum! E yok artık.. Çarşamba'ya kadar kalpten gitmezsem iyi..
Bugün bu tempodan birazcık uzaklaşma fırsatı bulduğumda-insan bir yerden sonra elinden birşey gelmeyeceğini kabul ediyor galiba!- çok güzel bir siteye rastladım. İyi vakit geçirmek için birebir. Tam amacının ne olduğunu anlayamadım. Sadece eğlencelik de olabilir. Güzel fotoğraflar ve grafikler var.. İnsan girdi mi çıkamıyor. Tam şurdan ulaşabilirsiniz. Özellikle memories kısmı beni çok eğlendirdi. Hatta turuncu tişörtlü resme bende bir memory ekledim bakalım bulabilecekmisiniz:) Space kategorisi de çok başarılı. Time kategorisinden ise çeşitli fotoğraflardan kendinize bir hikaye bile oluşturabilirsiniz. İyi eğlenceler!

Hiç yorum yok: