11 Eylül 2006

Sliding Doors

Hep aciliyor kapaniyor kapilar. Bazen oldugumdan daha iyi bir yere bazen de eskiyi aratacak kadar kotuye.. Hayattaki kapilarin evimin kapisindan farki, bir kere ciktim mi bir daha girememem. Sansliydim. Pisman oldugum bir kararim olmadi su gune kadar.. Cok dusundum belki de attigim her adim icin, ani kararlar veremiyorum. Cok mantikli gorunsemde; mantigimin dogrultusunda kararlar alamiyorum. Ama almaliyim. En azindan bazen. Artik buyudum. Hayatimi etkileyecek kapilar var karsimda. Girmek ya da girmemek icin caba gostermek gerekiyor. Cok ilginc girmemek icin bile caba gostermek gerekmesi.. Ben geciyorum bu kapidan. Verdim kararimi. Hersey guzel olur herkes icin umarim..

p.s: bu fotograflar neden boyle tuhaf gorunuyor hicbir fikrim yok..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Bir kapıdan içeri girmek üzere olduğunu bilerek verilen kararlar iyi sonuçlar getirir. Bu bir kanun değildir. Hatta tamamen benim uydurmamdır ve ağzıman bir daha belki hiç böyle bir söz çıkmayacaktır.
Ama umarım senin için geçerli olur.
Burnunu kapılara çarparak yaşamak kötüdür.

daphnevega dedi ki...

Umarım cümlen kanun olmasa da benim için gerçekleşir.. Evet burnumu kapılara çarpmak istemiyorum! Uydurmaya devam et lutfen ben sevdim uydurmanı:)