29 Ekim 2006

Cumhuriyet


29ekim
Video sent by aysesworld

Bayraklarınızı asmayı unutmayın lütfen!!! Siz de sevinmiyor musunuz bayrakları gördükçe pencerelerden? Umutlanmıyor musunuz? Ben umutlanıyorum..
Daha çok uzun seneler boyu Cumhuriyetimizi kutlayabilmek için önce ona sahip olmak zorundayız. Şu anda neden bu durumda olduğumuzu iredelemenin tüm Türkiye'nin sorumluluğunda olduğunu düşünüyorum. Özellikle de gençlerin.. Çocuğu olanlar için anlatacak ne kadar çok şey var bugün!! Tadını çıkaralım..
Hepimizin Cumhuriyet Bayramı kutlu olsun!

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Cumhuriyet Bayramimiz kutlu olsun...
Bende bugun bayraklari gorunce nasil sevindim, gozlerim nasil doldu anlatamam, bide son 5 yilda ilk defa Turkiye'deyim 29 Ekimde, tv de izledim gecit torenini yine gozlerim doldu, benim hala umudum var guzel seyler olucak benim ulkemede...
candarlida buyuk bir cami varya yeni olan, onadan sonraki 3. sokakta bizim ev :) evet kesinlikle candarliya bir kere giden her yaz gidiyor, oyle bir bagimliligi var, suyundan icen vazgecemez diyorlar zaten oralilarda:)
sevgiler...
Buket

Adsız dedi ki...

Ayşecim hepimizin bayramı kutlu olsun. Bu arada ortak yönümüz var bende yüksek lisansımı İtalya'da yaptım. Kampüsüm Viareggio'daydı belki duymuşsundur.

daphnevega dedi ki...

Buket,
Aynı şeyleri bende hissettim.. Çok güzel geçti..Çandarlı'daki tariften de anladım gibi sanki. Bir dahaki sefere denk geliriz belki de kimbilir:)

Nuray,
Viareggio'yu duydum. Hem de çok çok güzel olduğunu.. Sahilde yüksek lisans yapmak çok zevkli olmuştur sanırım!