1 Kasım 2006

Davet

Kitlesel tepkiler önemlidir. Hatırlar mısınız yıllar önce "1 dakika karanlık" eylemi yapılmıştı bir süre. İnsan kendi gibi düşünen insanların da olduğunu gördükçe ne kadar seviniyor bu çok karanlık tablo içinde. Bazı insanların iddia edeceğinin tersine ben bu eylemlerin çok işe yaradığını düşünüyorum. En azından kendi adıma koyun gibi sessiz ve sakin ülkeme yapılanları seyretmediğim bir gün yaşarsam kendimi iyi hissediyorum. Size tanıdık gelen bir şeyler söylüyorsam şu an, bir fırsatımız var. 4 Kasım Cumartesi günü Ankara'da çok büyük bir yürüyüş yapılacak. Bu ülkede birşeylerin ters gittiğine inanan herkesin katılması gerektiğini düşünüyorum. Emin Çölaşan'ı sevebilirsiniz ya da ondan nefret de ediyor olabilirsiniz ama bu konu bundan çok daha büyük boyutta. Emin Çölaşan'ın 31 Ekim tarihli yazısından alıntı:

"YÜRÜYÜŞE ÇAĞRI
Sevgili okuyucularım, şimdiden bilesiniz diye erkenden yazıyorum. Önümüzdeki 4 Kasım Cumartesi günü Ankara’da son yılların en büyük ve en görkemli yürüyüşü yapılacak. 112 sivil toplum kuruluşu tarafından düzenlenen Cumhuriyetimiz için halk yürüyüşü. Bu işe kadınlarımız ve kadın kuruluşları önderlik etti ama yürüyüş herkese açık. O gün saat 10.00’da Atatürk Kültür Merkezi önünde toplanılacak. Yürüyüş saat 11.00’de başlayacak, Tandoğan Meydanı’nda miting yapılacak ve Anıtkabir’de son bulacak. Şimdiden Türkiye’nin dört bir yanından kitleler, akın akın Ankara’ya gelme hazırlığı içerisinde. Bu tarihi lütfen şimdiden not alın. 4 Kasım Cumartesi günü Ankara’da kar yağabilir, yağmur yağabilir, hava soğuk olabilir. Ona göre hazırlığınızı yapın, pankartlarınızı hazırlayın, bayrağınızı, Atatürk resimlerini alın ve gelin. Gücümüzü, var olduğumuzu, sesimizin çıktığını, Atatürk’ün yolundan sapmadığımızı ve sapılmasına izin vermeyeceğimizi, Türkiye Cumhuriyeti’nin İran-Suudi Arabistan olmayacağını dosta düşmana gösterelim. "

Ben orada olacağım. Siz de gelin.. En azından tepkisiz olmadığımızı gösterelim..

Hiç yorum yok: