30 Aralık 2007

just another day


Ne çok şey olmuş bu yıl.
*
*İşe girdim ben yaa. Yıllarca devam edecek bir koşturmacaya giriş yani.
*
*Babamın kalbiyle ilgili bir sorun çıktı, bitti gitti halloldu. Hastaneler herkesden uzak olsun.
*
*Ayşegül önce İstanbul'a, daha sonra Belçikaya'ya taşındı. Gıcık. Baran Slovenya'ya gitti, Ocak'ta dönecek. Dönsün artık. Ceyda, Efe nişanlandı, Evren evlendi. Can ve Efe askere gittiler, hala vatani görevlerini yapmaktalar! Selçuk'un hayatını yazsam roman olur. Oha, acaba öyle bişey mi yapsam?
*
*Defalarca İstanbul, Antalya, Alaçatı, Assos, Cunda, Çandarlı, Bodrum seferleri yaptım. Tüm engellere rağmen seyahat özgürlüğümü elimden bırakmayacağım. Kendimi en iyi hissettiğim zamanlar gitme zamanları çünkü. Ne olursa olsun. Kaç yaşında olursam olayım, şartlar ne olursa olsun biliyorum ki bu böyle olacak.
*
*Güzel kitaplar, güzel filmler, keşfedilen yönetmenler, müzik.. Öğrenecek ne çok şey var..
*
*Çoook güzel yemekler yendi, pişirildi. Seyahat mi yemek mi, hangisini daha çok seviyorum? Bilmiyorum. Karar vermek, tercih yapmak istemiyorum.
*
*
Durulma yılı mı oldu nedir. Ben geçen seneki deli kızdan biraz daha mı ağır bir kıza dönüştüm acaba? Zamanla beklentiler şekilleniyor. Hayattan beklediklerim, uğruna çabaladıklarım her sene değişiyor.. Geçen seneki "yıl muhasebesi" ne kadar da farklı bu senekinden. Bakmak gerek. Gerçekten de 1 sene mi geçmiş üzerinden?
*
Mutluyum, huzurluyum. Ve yeni yıldan sağlık, mutluluk ve huzur istiyorum önce. Aileme, tüm sevdiklerime, herkese. Heyecan, seyahat, lezzet, aşk, keyif, biraz para lazım tabi. Arkadaşlarım, sevgilim yanımda olsun. Başka da bişeye gerek yok. Turkcell'in sevimsiz sarı saçlı kız çocuğu gibi dilerim bu ocaktaaaa seni yılın başlasınnn sevgili okuyucu. Neden Ocak'ta başlıyorsa bu yeni yıl. Bence Eylül'de başlasın. Çok mantıklı. Neyse efendim yılbaşı yazımızın akışını bozmayalım.
*
Yine tombala filan oynayarak gireceğiz yeni yıla. Tabu XL, Trivial Pursuit. Yine hırs yapıp herkese bezdirmeyi planlıyorum. Sanıyorum beni heyecanlandıran tek şey bu. Tombaladan 20 YTL kazanırsam dünya benim olur. Milli piyango bileti alacağım, hayal kuracağım.
*
Çok da ciddiye almamak gerek işte. Yine de ışıklar, kırmızı topçuklu çiçekler filan güzel. Esmer Noel babalar çok korkunç ve Noel baba kılığındaki insanların milli piyango bileti satması olayın mantığına ters düşüyor bence. Hala.
*
Aile bireylerinden biri geçen senelerde bana harika bir yılbaşı mesajı atmıştı. Azıcık sansürleyerek ve modifiye ederek buraya koyuyorum. Okuyan herkese gitsin:

2008 sana sağlık, mutluluk, başarı ve huzur getirsin. Getirmezse de koy g.tüne gitsin, daha 2009 vaaar, 2010 vaaaar! :)

10 yorum:

$afak dedi ki...

Ben de askere gidip geldim! :) Gerçi gidişim 2006 sınırları içinde kalır ama olsun.

Dün taksiye bindim fiş aldım adam tarihi 2006 diye attı! Abi 2007'yi bitirdik sen 2006'da mı kaldın dedim güldük. Zaman ne çabuk geçiyor yahu dedi adam, haklı...

Herkese iyi yıllar. Ankara'da olan aramayan hayırsız arkadaşın :) [Hemen coşma açıklıycam :)]

Salincakta Iki Kisi dedi ki...

Sevgili Ayse, diliyorum ki 2008 sana ilk once saglik ve huzur, sonrasinda umdugundan daha guzel firsatlar(her konuda),bir de bol bol seyahat etme ve guzel yemekler kesfetme imkani getirsin. Ne$en ve keyfin hic eksik olmasin. Sevgiler.

Adsız dedi ki...

hakkaten bi sene daha geçti....dondüm baktım ki çalışmaya başlıyalı 3 sene olmuş...senin bu sayfan olmasaydı her sabah yaşadığım depresif iş modumdan nasıl çıkardım bilmiyorum...çok sık konusşmasakta yazmaya devam ayşemonn!!!!:D
ben burdan takip ediyorum seniii...
yeni yılda sanaaa mutluluk seyahat ve bol bol yazma şefki versin inşallah....

p.s: hakkaten roman olur mu benim hayatım yaaa???:D

selcuk

SeyyAh dedi ki...

Merhabalar,
Bir sayfadan size geldim iyi ki gelmişim ne güzel yazılar eklemişsiniz... Müsadenizle zaman zaman bir çay molasına uğrarım ...
Bu vesile ile gönlünüzce sağlık esenlik içinde geçireceğiniz bir yeni yıl diliyorum...

k.i.s.d. dedi ki...

Son cümle iyiymiş. Aslında yeni yılın bize bir şey getirdiği yok, bir köşeye bırakıyor. Gidip o köşeden almak bize kalıyor. Hele de benim gibi üşengeçse, alamadığıyla kalıyor insan.

İyi seneler...

Murat Ozdemir dedi ki...

mesaj harika, sansurlemeden sms cektim, ilgi gordu :) iyi seneler...

Ayse dedi ki...

Çorum ve Yozgat dolaylarından Şafak bey,
ben de şimdi ne kadar evrak varsa 2007 yazıcam biliyorum uff!

banu,
çok teşekkür ediyorum, hepimize..

selocan,
ben kapatıcam bu blogu valla olmuyo böyle kardeşim, bi arayın sorun ya, nasıl olsa biliyoruz detaylı detaylı diye olmazkiiii

seyyah,
hoşgeldiniz, bekleriz :)

kisd,
ama öyle karamsar olma, belki de sana uzanıp alma şevki getirir yeni yıl :)

murat,
:))işe yaradığına sevindim!!

elma+Z dedi ki...

mutlu yillaar:) "neyi, nasil, ne zaman istiyorsan oyle olsun" dileklerimle...

nube dedi ki...

yeni yıl yeni mutluluklar getirsin yeterrrrrr icinde her sey var nasılsa...

Adsız dedi ki...

selam ben senay, gercekten super bir blog, eger facebook veya twitter varsa eklemek isterim...