30 Aralık 2008

2008: A space odyssey

Gelenekselleşmiş yılbaşı muhasebesinin zamanı geldi. Son 2.5 yıldır siz de benimle beraber görüyorsunuz neler yaptığımı, hayatımda nasıl değişiklikler olduğunu. Toplam 2 yılsonu hesabı yapmışım burada. Bu da üçüncü olacak.


Aslına son 3 yılın gidişatına bakarsak hayatımın artık oldukça sakinleştiğini ve gitgide yerleşik düzene adapte olduğumu görmek çok kolay. Yetişkin hayatı böyle bir şey galiba. Bu sene hayatımda olan biten:

- İlk işimde çalışmaya devam ediyorum.

- Ayşegül hala burada yaşamıyor. Onu çok özlüyorum. Mart'ta Brüksel'e yanına gittim ama bu yeterli değil. Selçuk askerde ama dönmesine az kaldı, bugün de doğumgünü ama ulaşamadım bir türlü.

- Başakcım Kasım'da evlendi. İlk defa çekirdek kız arkadaş grubundan biri evlenmiş oldu.

- Son 3 aydır devam ettiğim yemek kursu benim deşarj alanım; bu konuda yol alabilmek, kendimi geliştirebilmek için attığım ilk adım. Bu sene en güzel yemeklerimi, en değişik tatlı ve kurabiyelerimi yaptım. Çalışmalar devam ediyor :)

- Blog vasıtasıyla arkadaşlar edinmeye devam ediyorum. Bu blog işinin beni bu kadar mutlu edeceğini keşke daha önce keşfetseymişim de 10 yıldır yazıyor olsaydım diyorum. Her şey burada kayıtlı olurdu. Zaten bu kayıt meselesi beni çok heyecanlandırıyor. 10 sene sonra burayı okuyacak olma düşüncesi çok garip. Blogger sonsuza dek kapanmazsa tabii.

- Çandarlı, Alaçatı, İstanbul, Antalya yine ve yine. Hala en sevdiğim tatil yeri Çandarlı :)

- Çok güzel restoranlara gittik, harika yemekler yedik, şaraplar içtik. Doruk'la canavar gibiyiz bu konuda. Bu konudaki maceracı ruhumuzu hiç kaybetmememizi ve süper keşiflere devam etmemizi diliyorum.

- Kitaplar, filmler.. Gurur duyduğumuz bir film arşivimiz oldu babam sayesinde. Üstüste kitaplar, yanyana dizilmiş filmler.. Bir yandan heyecanlanıp bir yandan umutsuzluğa kapılıyorum. Ne çok güzel kitap, ne çok güzel film var bekleyen. Seneye Murakami ile veda ediyorum. Biliyorum o iyi gelir bana.

- Maksi 18.yaşını doldurmak üzere. Canım benim :) Yorgun savaşçı olarak evde dolaşmaya devam ediyor. Acı çekmesin ama hep bizimle kalsın istiyorum.

Çok önemli değişiklikler olmadı bu sene hayatımda. 2008 genel olarak huzurlu ve mutlu bir seneydi. 2009'da ailem ve tüm sevdiklerimle beraber sağlıklı, mutlu, huzurlu, neşeli ve umutlu olmak istiyorum ben, herkes için de böyle olsun umarım. Ayrıca madem sayıyoruz: Bol bol seyahat, kalbimizi ısıtan bir aşkın varlığı, çok severek yapacağımız bir iş ve (krize rağmen) yeterince de para. Bir de dünya barışı :)

Hepimiz için iyi hatırlanacak bir yıl olsun 2009.

p.s: Şimdi çocuk olsak dergilerimizde yaşlanmış giden dede olarak 2008 ve gencecik bir 2009 çizimi olurdu. Büyüdüğüme sevinmek için bir sebep mesela. O çizimler beni hep çok hüzünlendirirdi. Geçen yıllar nereye gidiyor diye düşünür dururdum. Hala da anlayabilmiş değilim.

12 yorum:

Rainydoll dedi ki...

2008 deki en güzel şeylerden biri blogların ne kadar keyifli olduklarını öğrenmek oldu benim için sevgili Ayşe, ve senin blogununla tanışmak...Keyifli yazılarının 2009 da da devam etmesini diliyorum, iyi seneler!

Unknown dedi ki...

mutlu seneler herkese:)

Adsız dedi ki...

Ayşe Abla,

dilerim 2009 da senin için iyi bir sene olur. 2009'da da güzel yemekler ve kurabiyeler yapacağından eminim. Blog'unu hep takip edeceğimizden emin olabilirsin. Herşeye rağmen koruduğun pozitifliğini yeni yılda da koruman dileğiyle!

maria lopez garcia dedi ki...

mutlu seneleer :)

Goddess Artemis dedi ki...

2009'da her şey gönlünüzce olsun, yeni yılınız kutlu olsun! :o)

ibeking dedi ki...

ayşecim pek güzel geçmiş senen bence, daha da iyisi geçsin umarım bu yensinde..iyi seneler..

Adsız dedi ki...

güzel tespit
gazetelerin karikatürlerinde eski yılın yaşlanmış olarak hüzünlü bir yerlere gitmesi hüzünlendirirdi beni hep....
gelen yıla sevinmekten ziyade giden yıla üzülürdüm...
sanırım yapı meselesi

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Yeni yılın mutlu olsun Ayşe!

Adsız dedi ki...

ayşecim dileklerinin gerçek olduğu bir yıl dilerim. sevgiler:)

Unknown dedi ki...

Bütün maddeler fazla fazla gerçöekleşsin :)
ben de bu blog işini daha önce keşfetseymişim ki 5 ay olmuş daha çömezim elim kalem tuttuğundan başlardım bir başka alem burası sizlerle :))

ömer hasançebi dedi ki...

yeni yılın tüm temenni ve dileklerini sana getirmesi dileğiyle, mutlu yıllar:))

MMO dedi ki...

Ayşecim,
Sana da güzel bir 2009 diliyorum. :)
Sanırım yazılarında bahsettiğin Doruk, benim ODTÜ lisesinden arkadaşım oluyor.Ona da selamlar söyleyeyim senin vasıtanla. :)
Sevgiler
Pınar Çelebi